Меню KDT
МЕНЮ
logo.jpg

АСТАНА ҚАЛАСЫ №64 МЕКТЕП-ЛИЦЕЙІНЕ ҚОШ КЕЛДІҢІЗДЕР! 

МЕКТЕП МИССИЯСЫ: 
БҮГІНГІ КҮНМЕН ӨМІР СҮРІП, БОЛАШАҚТЫ ҚАМДАЙМЫЗ

 

 

№64 мектеп-лицей психологтарының

2018-2019 оқу жылындағы атқарылатын

жылдық жұмыс жоспары

 Мақсаты:

Мектеп оқушыларының психологиялық денсаулығын сақтай отырып, оқу үрдісі барысында оларға психологиялық-педагогикалық жағдай туғызу.  Мұғалім-оқушы-ата-ана үштік одақ байланысына психологиялық қолдау көрсету.

Міндеті:

-         Оқу-тәрбие барысында тұлғаның дамуын қалыптастыру;

-         Оқушының әрбір жас аралығында тұлғааралық, интеллектуалды және профессионалды дамуын қамтамасыз ету;

-         Әр балаға тиісті жеке түрдегі жұмысты қамтамасыз ету;

-         Оқушының интеллектуалды және тұлғалық дамуының ауытқуын психологиялық педагогикалық зерттеу, профилактикалық және коррекциялық жұмыс жүргізу;

-         Балаларды тәрбиелеудегі туатын қиыншылықтар және отбасындағы микроклиматты жақсарту бойынша ата-аналарға кеңес беру;

-         1-ші, 5-ші және 10-шы сынып оқушыларының мектепке бейімделуін анықтау және түзету жұмыстарын жүргізу.

 

Негізгі бағыттары:

Психодиагностика

Психопрофилактика

Психокоррекция

Психологиялық кеңестер

Психотерапия

 Қыркүйек

Жұмыс мазмұны

Негізгі мақсаты

Сынып

Зерттеу әдістемесі

Негізгі бағыты

Жұмыс түрі

Мерзімі

Нәтиже

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Мектеп оқушыларымен жұмыс

 

1

Аутодеструктивті мінез-құлық

5 сынып оқушыларының бейімделуі

5 сынып

Тренинг «Мен және менің ортам»

Психологиялық ағартушылық

Тренинг

 

Жоспар, анықтама

2

Емтиханға дайындалуда психологиялық қолдау көрсету.

 

Оқушы темпераментін анықтау

5-11

Темперамент формуласы

(А.Белов)

 

Психодиаг-ностика

Сауалнама

 

Анықтама

3

 

Дарынды балалармен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

Мектепке деген өзіндік қатынасын, беймазалылық деңгейін анықтау

 

1

Проективті әдіс «Менің мектебім»

(К. Лусканов)

Психодиаг-ностика

Проективті әдістеме

 

Анықтама

5

Бейіналды және бейіндік оқытуда оқушыларды психологиялық тұрғыдан сүйемелдеу.

 

Оқушының тұлғалық типін, бағыттылығын анықтау

8-11

ДДС сауалнамасы

(Е.А.Климов)

Психодиаг-ностика

Сауалнама

 

Анықтама

 

 

Қазан

Жұмыс мазмұны

Негізгі мақсаты

Сынып

Зерттеу әдістемесі

Негізгі бағыты

Жұмыс түрі

Мерзімі

Нәтиже

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Мектеп оқушыларымен жұмыс

1

Аутодеструктивті мінез-құлық

 

Алаңдатушылық туғызатын оқушыларды анықтау

8,9,10

Сауалнама (ЮНИСЕФ бағдарламасы негізінде)

Психодиаг-ностика

ЮНИСЕФ Тест

 

Анықтама

2

Емтиханға дайындалуда психологиялық қолдау көрсету.

Емтиханның оқушылар үшін маңыздылығын түсіндіру

 

11

«Сенімділік кілті»

Психологиялық ағартушылық

Кеңес беру

 

Анықтама

3

Дарынды балалармен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

Оқушылардың таным процестерін дамыту, топпен жұмыс жасауға үйрету.

 

2-4

«Бақытты сәт»

Психологиялық ағартушылық

Тренинг

 

Жоспар, анықтама

5

Бейіналды және бейіндік оқытуда оқушыларды психологиялық тұрғыдан сүйемелдеу.

 

Анкеталар мен тестілеуді сараптау арқылы мектеп профилін анықтау.

5-7

«Профиль» әдістемесі (қызығушылық картасы модификациясы)

Психодиаг-ностика

Сауалнама

 

Анықтама

 

 

Қараша

Жұмыс мазмұны

Негізгі мақсаты

Сынып

Зерттеу әдістемесі

Негізгі бағыты

Жұмыс түрі

Мерзімі

Нәтиже

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Мектеп оқушыларымен жұмыс

 

1

Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын-алу.

 

Алаңдатушылық туғызатын оқушыларды, эмоция көріністерін анықтау

 

5,10

Экспресс әдістеме

(К. Роджерс,                Р. Даймонд)

Психодиаг-ностика

Сауалнама

 

Анықтама

2

Емтиханға дайындалуда психологиялық қолдау көрсету.

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Дарынды балалармен жұмыс

 

Оқушылардың интеллектуалдық коэффицентін анықтау

 

6-9

Ойлау түрлері мен сыни

тұрғыдан ойлауын

анықтауға арналған диагностикалық материал

Дж.Брунер

 

Психодиаг-ностика

Тест

 

Анықтама

4

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Бейіналды және бейіндік оқытуда оқушыларды психологиялық тұрғыдан сүйемелдеу.

 

Кәсіптік бағдар бойынша психологиялық қолдау көрсету

9-11

«Темперамент және мамандық»

Ағарту, алдын алу

Дөңгелек үстел

 

Хаттама

 

Желтоқсан

Жұмыс мазмұны

Негізгі мақсаты

Сынып

Зерттеу әдістемесі

Негізгі бағыты

Жұмыс түрі

Мерзімі

Нәтиже

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Мектеп оқушыларымен жұмыс

 

1

Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын-алу.

 

Оқушылардың қобалжу мен депрессия деңгейін анықтау тесті

6,7-11

ХАДС әдістемесі

ПАВ әдістемесі

Психодиаг-ностика

Тест

 

Анықтама

2

Емтиханға дайындалуда психологиялық қолдау көрсету.

 

 

 

 

 

.

 

3

Дарынды балалармен жұмыс

 

 

Танымдық үрдістерді дамытуға кеңес беру

 

 

9-11

«Мен ғажайыппын»

Психоло-гиялық кеңес

Кеңес беру

 

Хаттама

4

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

5

Бейіналды және бейіндік оқытуда оқушыларды психологиялық тұрғыдан сүйемелдеу.

 

Мамандық таңдаудағы оқушының нақтыланынуын анықтау, болашақ мамандығы туралы ақпараттылығын тексеру

9-11

Сауалнама «Мамандық таңдауға дайындығы»

Психодиаг-ностика

Сауалнама

 

Анықтама

 

 

 

Қаңтар

Жұмыс мазмұны

Негізгі мақсаты

Сынып

Зерттеу әдістемесі

Негізгі бағыты

Жұмыс түрі

Мерзімі

Нәтиже

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Мектеп оқушыларымен жұмыс

 

1

Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын-алу.

 

Оқушылардың мектеппен байланысты мазасыздануының сипатын зерттеу

2-4

Өзіндік бағаны анықтау әдістемесі

(К.Роджерс)

Психодиаг-ностика

Проективті әдістеме

 

Анықтама

2

Емтиханға дайындалуда психологиялық қолдау көрсету.

 

 

 

 

 

 

 

3

Дарынды балалармен жұмыс

 

Оқушылардың дарындылық бағытын анықтау

 

5-11

Әдістемелер  (ШТУР)

Психодиаг-ностика

Тест

 

Анықтама

4

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

 

Оқушылардың мектеп өміріне үйренуіне көмектесу.

1

«Менің сыныптасым»

Психологиялық ағартушылық

Тренинг

 

Хаттама

5

Бейіналды және бейіндік оқытуда оқушыларды психологиялық тұрғыдан сүйемелдеу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ақпан

Жұмыс мазмұны

Негізгі мақсаты

Сынып

Зерттеу әдістемесі

Негізгі бағыты

Жұмыс түрі

Мерзімі

Нәтиже

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Мектеп оқушыларымен жұмыс

 

1

 

Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын-алу.

 

Оқу танымдық қабілеттерін,  өз-өзіне сенімділіктерін жоғарылату;Стресске қарсы тұра білуге тәрбиелеу;

6-11

«Біз жастарға сенеміз!»

Психологиялық ағарту

Тренинг

 

Хаттама, әзірлеме

2

Емтиханға дайындалуда психологиялық қолдау көрсету.

Емтиханның оқушылар үшін маңыздылығы, кәсіп таңдауда психологиялық қолдау көрсету

9-11

«Мамандығым-мақтанышым»

Психологиялық ағарту

Тренинг

 

Хаттама

3

Дарынды балалармен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

  • Зейін тұрақтылығын анықтау;
  • Ойлау, ес, қабылдау қабілетін бағалау.

2,3,4

Н.И.Гуткин, Мюнстенберг әдістемелері

Психодиаг-ностика

Тест

 

Анықтама

5

Бейіналды және бейіндік оқытуда оқушыларды психологиялық тұрғыдан сүйемелдеу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наурыз

Жұмыс мазмұны

Негізгі мақсаты

Сынып

Зерттеу әдістемесі

Негізгі бағыты

Жұмыс түрі

Мерзімі

Нәтиже

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Мектеп оқушыларымен жұмыс

 

1

Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын-алу.

 

Оқушылардың қобалжу деңгейін анықтау

1-4

«Менің сыныбым»

Психологиялық алдын-алу

Тренинг

 

Хаттама

2

Емтиханға дайындалуда психологиялық қолдау көрсету.

 

Емтихан  тапсыруға қолдау көрсету.

 

9-11

«Эмтиханға берілетін уақытты қалай пайдалануға болады?»

Психологиялық ағарту

Кеңес беру

 

Хаттама

3

Дарынды балалармен жұмыс

 

Өзінің даралығын бағалау, коммун/қ дағды қалыптас/у

 

5-11

«Мен тамаша дарынмын»

Психологиялық ағарту

Дөңгелек үстел

 

Хаттама

4

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Бейіналды және бейіндік оқытуда оқушыларды психологиялық тұрғыдан сүйемелдеу.

 

Мамандық таңдау бойынша кәсіби дайындық жүргізу

9,11

«Кәсіптік өзін анықтау»

Дөңгелек үстел

Рольдік ойын

 

Хаттама

 

 

 

Сәуір

Жұмыс мазмұны

Негізгі мақсаты

Сынып

Зерттеу әдістемесі

Негізгі бағыты

Жұмыс түрі

Мерзімі

Нәтиже

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Мектеп оқушыларымен жұмыс

 

1

Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын-алу.

 

Өз өмірінің мәні мен құнды екендігі туралы түсінік қалыптастыру

 

6-7

«Адам өмірі -басты құндылық»

Психологиялық алдын-алу

Тренинг

 

Хаттама, әзірлеме

2

Емтиханға дайындалуда психологиялық қолдау көрсету.

 

 

Берілген уақытты ұтымды пайдалану

 

«Эмтиханға дайындық.Күйзеліске қалай қарсы тұруға болады?»

Ағарту және алдын алу

Кеңес беру

 

Хаттама, әзірлеме

3

Дарынды балалармен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Бейіналды және бейіндік оқытуда оқушыларды психологиялық тұрғыдан сүйемелдеу.

 

Оқушының қызығушылығы, пәнге деген ықылас деңгейін анықтау

4

«Оқушының пәнге бейіні және ықылас деңгейі»

Психодиаг-ностика

Сауалнама

 

Анықтама

 

Мамыр

Жұмыс мазмұны

Негізгі мақсаты

Сынып

Зерттеу әдістемесі

Негізгі бағыты

Жұмыс түрі

Мерзімі

Нәтиже

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Мектеп оқушыларымен жұмыс

 

1

Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын-алу.

 

Орта буынға көшу кезіндегі оқушыларда беймазалылық сезімдеріне жол бермеу

 

4

«Біз 5-сыныпқа барамыз»

 

Ағарту және алдын алу

Тренинг

 

Хаттама, әзірлеме

2

Емтиханға дайындалуда психологиялық қолдау көрсету.

Оқушыларға емтихан тапсыруда психологиялық сенімділігін арттыру

 

11

«Олимпке жол!»

Психологиялық ағартушылық

Тренинг

 

Хаттама

3

Дарынды балалармен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Бейіналды және бейіндік оқытуда оқушыларды психологиялық тұрғыдан сүйемелдеу.

 

Кәсіби қызығушылығы мен бейімділігін арттыру

5-9

«Мамандық таңдау мен үшін….»

Түзету және дамыту

Тренинг

 

Хаттама

 

Жұмыс мазмұны

Негізгі мақсаты

Сынып

Зерттеу әдістемесі

Негізгі бағыты

Жұмыс түрі

Мерзімі

Нәтиже

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Ата-аналармен жұмыс

1

Бейімделу мәселесі

 

Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орны

1

«Баланың басты ұстазы – ата-ана!»

Ағарту және

алдын алу

Тренинг

Қыркүйек

Хаттама

2

Ата-анаға баланы қолдау жолдарын көрсету

1 сынып оқушыларының ата-аналарына психологиялық қолдау көрсету

1

Өз балаңа үлгі бол!

Ағарту және алдын алу

Республикалық конференция

Қыркүйек

Хаттама

3

Отбасылық қарым-қатынас

Ата-ана мен бала арасындағы өзара қарым-қатынасты нығайту.

5-8

«Отбасы-рухани тәрбиенің негізі»

Ағарту және алдын алу

Тренинг

Қыркүйек

Хаттама

4

Ата-анаға баланы қолдау жолдарын көрсету

Баланың емтиханға дайындық  кезінде ата-ана тарапынан балаға көрсетілетін қолдау

11

«Баламның болашағына сенемін»

Психологиялық кеңес

Әңгіме

Қазан

Хаттама

5

Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын-алу

Алаңдатушылық тудыратын оқушылардың ата-аналарына  диагностика нәтижелерімен таныстыру

8-10

Сауалнама (ЮНИСЕФ бағдарламасы негізінде)

Психодиагностика

Сауалнама

Қазан

Анықтама

6

Суицидтің алдын алу шаралары. Шақыртылған кәсіби маманның  қатысуымен отырыс ұйымдастыру

Суицидтік мінез-құлықтың белгілерін алдын-алу жолдарын қарастыру

6-11

«Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын-алу жолдары».

Ағарту және алдын алу

Баяндама

Желтоқсан

Хаттама

7

Бейіналды даярлық  бейіндік оқытумен қамтамасыз ету, оқушыларды психологиялық тұрғыдан сүйем/у

Рефлексия дағдыларын қалыптастыру ата-аналармен жұмыс.

5-10

«Баланың мамандық таңдаудағы ата-ананың ролі»

Психология-лық кеңес

Тренинг,

жаднама

Ақпан

Хаттама

8

Емтиханға  дайындық кезінде балаларға көмек көрсету

Сынақ кезінде оқушылардағы стресстің алдын алу

9-11

«Стресстен қалай арылуға болады?»

Ағарту және алдын алу

Ұсыныстар

Наурыз

Хаттама

9

Орта буын оқушыларында кездесетін ерекшеліктер  туралы олардың ата – аналарымен әңгімелесу

5-11

«Бала тәрбиесі жауапты іс»

Ағарту және алдын алу

дәріс

Сәуір

Хаттама

 

Жұмыс мазмұны

Негізгі мақсаты

Сынып

Зерттеу әдістемесі

Негізгі бағыты

Жұмыс түрі

Мерзімі

Нәтиже

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Мұғалімдермен жұмыс

1

Аутодеструктивті мінез-құлық бойынша алдын алу шаралары.

Суицидтік мінез-құлықтың белгілерін алдын-ала анықтау дағдыларына үйрету

1-11

«Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын-алу жолдары.»

Ағарту және алдын алу

Баяндама

Қыркүйек

Хаттама

2

Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын-алу

Алаңдатушылық тудыратын оқушыларды анықтау мәселелері бойынша кеңесберу

 

ЮНИСЕФ бағдарламасы

Психодиаг-ностика

Сауалнама

Қазан

Анықтама

3

Аттестациядан өтетін ұстаздармен жұмыс

Мұғалімнің шығармашылық, коммуникативтік, т.б. қабілетін анықтау

1-11

«Мұғалімнің өзін-өзі кәсіби тұлға ретінде бағалау сапасы»

Психодиагностика

Тест

Қараша

Анықтама

4

Бейіналды даярлық  бейіндік оқытумен қамтамасыз ету, оқушыларды психологиялық тұрғыдан сүйемелдеу

Мұғалімдерге бейіналды сыныпағы оқушы/ң   шығармаш/қ қабілеттерін бағалай, кәсіби бағыт алуына басшылық жасаудағы  рөлінің маңыздылығы туралы ақпарат беру.

5-11

«Бақытты адам-өмірде өз орнын

(мамандығын) тапқан адам»

 

Ағарту және алдын алу

Ұсыныстар

Қараша

Хаттама

5

Ұстаздар 

арасындағы 

қарым-қатынасты

нығайту

 

Ситуациядан шыға

білуге және өзін-өзі

танып  әрдайым,

көтеріңкі көңіл-күйде 

жүруге  баулу.

 

5-11

«Көңілі  көтеріңкі  ұстаздың

еңбегі де жемісті»

 

Ағарту және алдын алу

Тренинг

Желтоқсан

Хаттама

6

Жас мамандарды қолдау

Жаңа жұмыс ортасына бейімделу, тәлімгерден қандай көмек  алу, оқушылармен қарым-қатынас нығайту жолдары

1-11

«Мұғалім бейнесі»

Ағарту және алдын алу

Тренинг

Қаңтар

Хаттама

7

Аутодеструктивті мінез-құлық бойынша алдын алу шаралары.

Суицидтік мінез-құлықтың белгілерін алдын-ала анықтау дағдыларына үйрету

1-11

«Жас өспірімдер арасындағы суицид».

Ағарту және алдын алу

Баяндама

Наурыз

Хаттама

8

Емтиханға дайындалуда психологиялық қолдау көрсету.

Оқушыны емтиханға дайындау кезінде емтихан нәтижесі туралы уайымдарын алдын алуға қолдау көрсету

Пән мұғалім-дері

Емтихан нәтижесі жайындағы толқуларды жеңу

Ағарту және алдын алу

 

Ұсыныстар

 

Мамыр

Хаттама

 

                                                                                                                             «Бекітемін»          

                                                                                     № 64 мектеп-лицей директоры ма.:

                                                                                                                         ____________ Б.А.Баймуратова

                                                                                             «   » ___________ 2018 ж.

Психолог кабинеті циклограммасы

                                                                             

Апта күндері

Оқушыларды қабылдау уақыты

Оқушыларға психологиялық кеңес беру

Ата-аналарға психологиялық кеңес беру. Қабылдау уақыты

Психологтар

I апта

II апта

III апта

IV апта

Дүйсенбі

9:00-13:00

14:00-17:00

 

5-8 сыныптар

Сұраныс бойынша жұмыс

 

5-8 сыныптар

Сұраныс бойынша жұмыс

 

5-8 сыныптар

Сұраныс бойынша жұмыс

 

5-8 сыныптар

Сұраныс бойынша жұмыс

15:00-18:00

 

А.А.Искакова

 

Сейсенбі

11:00-12:00

12:00-13:00

15:00-16:00

16:00-17:00

17:00-18:00

18:00-19:00

2 сыныптар

4 сыныптар

8 сыныптар

10 сыныптар

11 сыныптар

11 сыныптар

2 сыныптар

4 сыныптар

8 сыныптар

10 сыныптар

11 сыныптар

11 сыныптар

2 сыныптар

4 сыныптар

8 сыныптар

10 сыныптар

11 сыныптар

11 сыныптар

2 сыныптар

4 сыныптар

8 сыныптар

10 сыныптар

11 сыныптар

11 сыныптар

 

 

09:00-13:00

 

 

Б.Б.Жанұзақ

 

Сәрсенбі

9:00-13:00

14:00-17:00

Сұраныс бойынша жұмыс

5-8 сыныптар

Сұраныс бойынша жұмыс

5-8 сыныптар

Сұраныс бойынша жұмыс

5-8 сыныптар

Сұраныс бойынша жұмыс

5-8 сыныптар

 

15:00-18:00

 

А.А.Искакова

Бейсенбі

14:00-15:00

15:00-16:00

16:00-17:00

17:00-18:00

18:00-19:00

1 сыныптар

3 сыныптар

9 сыныптар

11 сыныптар

11 сыныптар

1 сыныптар

3 сыныптар

9 сыныптар

11 сыныптар

11 сыныптар

1 сыныптар

3 сыныптар

9 сыныптар

11 сыныптар

11 сыныптар

1 сыныптар

3 сыныптар

9 сыныптар

11 сыныптар

11 сыныптар

15:00-19:00

 

Б.Б.Жанұзақ

 

Жұма

9:00-11:00

11:00-13:00

 

5 сыныптар

6 сыныптар

7 сыныптар

 

5 сыныптар

6 сыныптар

7 сыныптар

 

5 сыныптар

6 сыныптар

7 сыныптар

 

5 сыныптар

6 сыныптар

7 сыныптар

 

 

А.А.Искакова

Сенбі

9:00-13:00

Құжаттармен жұмыс

Құжаттармен жұмыс

Құжаттармен жұмыс

Құжаттармен жұмыс

 

А.А.Искакова

 

Психологтар:    А.А.Искакова      б/т + 7 702 405 13 88,                     Б.Б. Жанұзақ      б/т +77751246020