Меню KDT
МЕНЮ
logo.jpg

АСТАНА ҚАЛАСЫ №64 МЕКТЕП-ЛИЦЕЙІНЕ ҚОШ КЕЛДІҢІЗДЕР! 

МЕКТЕП МИССИЯСЫ: 
БҮГІНГІ КҮНМЕН ӨМІР СҮРІП, БОЛАШАҚТЫ ҚАМДАЙМЫЗ
Тренинг: «Мен және менің ортам»
 
Тақырыбы: Мен және менің ортам

 Мақсаты: балаларға өзін, өзінің мықты жақтарын тануға көмектесу, өзіндік абырой, сезімін дамыту, сенімсіздікті жеңу. Өзіндік қасиеттерін сараптауды дамыту, өзін-өзі өзгертуге апаратын, өзін-өзі тереңірек ашуға ықпал жасау.

Тренинг барысы

Психологиялық қосымша

 

Зейін, есті дамыту үшін жағымды жағдайлар құру.

(Материалық әлемнің бір обьектісіне айналу керек болатын жағдайда елестетіңіз. Бір жануарға, әлде өсімдікке айналу керек болса, қайсысын таңдар едіңіз) Мысалы:

-         Мен құсқа айналар едім, өйткені ...

-         Мен жолбарысқа айналар едім, өйткені ...

-         Мен жел болар едім, өйткені ...

-         Мен құмырсқа сияқтымын, өйткені ...

-         Мен стақандағы сумын, өйткені ...

-         Мен еріп жатқан кесек мұз сияқтымын, өйткені ...

-         Мен әсем гүлмін, өйткені ...

-         Мен жартаспын, өйткені ...

-         Мен қазір шаммын ...

-         Мен – жол ...

-         Мен балық сияқтымын, өйткені ...

-         Мен қызықты кітаппын, өйткені ...

-         Мен өлеңмін ...

-         Мен тышқанмын ...

-         Мен О әрпі сияқтымын ...

-         Мен – макаронмын, ...

-         Мен - өзімді тәтті таңғы ас сияқты сезінемін.

    Өзіндік диагностика және өзіндік ашылу әдіс-тәсілдерін игеру.

    Оқушының топтағы шиеленісін азайту.

Нұсқау: Біздің жаттығуды президент сайлауларымен салыстыруға болады. Алдарыңызда 5 сайлау қорабы тұр:

Ең көңілді, тапқыр

Ең әдемі, сүйкімді

Ең мейірімді, ықыласты

Ең ақылды

Ең, ең

Сіздер құпия түрде дауыс беру, жаттығу қортындысы бойынша «Ең ақылды» т.б. медальдарымен марапаттау.

-         Балалар, сіздер адам аяғы баспаған аралға түскілерің келе ме?

-         Қандай мақсатпен? Онда немен айналысар едіңдер? (балалар жауаптары)

Өзін және айналасында ғы адамдарды бағалау және құрметтеу білігін дамыту. Өзінің сезімін білдіру қабілетін, жолдастарының қылықтарын талдау қабілетін қалыптастыру.

 

 Армандауға, жоспарлауға үйрету.

 

 

 

 

     Нұсқау: Қазір біз ауыр «дене» еңбегімізбен айналысамыз, салға жүк артамыз; Адам аяғы баспаған аралда өмір сүруге арналған ең керекті заттарды саламыз.

     Тапсырма оңай емес, өйткені барлық заттар «А» әрпімен басталу керек.

    Мысалы: ананас, апельсин т.б.  (Секретарь тағайындалып, ол балалардың айтқандарын жазып отырады).

Сөйлеуді дамыту, сөйлеу қорын байыту, ой-өрісін кеңейту.

     Нұсқау: комиссиялық дүкенге сізде артығымен артылатын мінез-құлық қасиеттеріңізді тапсырыңыз. Мысалы, мейірімділік,сіз онымен бөлісіңіз де, ал өзіңізге жеткіліксіз қасиетті алуыңызға болады.

    Мысалы: сатушы «мейірімділікке» айырбасқа «батылдық» сатады.

Ұқыптылық

Дербестік

Шыншылдық

Сыпайылық

Батылдық

Ерік күші, қайрат

Тәртіптілік

Саяхатқа материалдық және моральдық жағынан біз дайындалдық, енді біздің ұжымның қаншалықты дос екенін білу ғана қалды.

Жеке құндылықтарды анықтауда көмек көрсету

Өзін-өзі   бара-бара баға- лаудың қалыптасуы.

     Нұсқау: 2 топ және әр топта 3 орындықтан. (3 орындықта мүмкіндігінше көбірек қатысушыларды сиғызып отырғызу керек)

Ұйымшылдыққа ойын, денелік байланыс, коммуникатифтік дағдыларды дамыту.

(«жеңіл» музыкамен демалу)

       Сонымен, біз аралдамыз. Онда аңдар мен өсімдіктер әлемі бай, бірақ өмірге қауіп көп.

        Диалог:  Қалай ойлайсыз, бізді қандай қауіп-қатер күтіп тұр. (улы өсімдіктер, нөсер жаңбырлар, суықтық, адам жегіштердің келуі)

Сіздер өздеріңізге өмір сүру үшін қауіпсіз жағдайлар құруыңыз керек. Аралмен танысып, оны игеріп, өзіңізге шаруашылық ұйымдастырып, қызметтеріңізді, міндеттеріңізді бөлісу керек. Билік сұрағын шешу, көсемді таңдау, Конститутция құру, санкциялар, марапаттаулар, мерекелер тағайындау.

Оқиға болып жатқандай жағдай қалыптастыру. Жоспарлауға үйрету.

      Сонымен, 3 топқа бөлінуді ұсынамыз.

     I топқа тапсырма:

Арал Конститутсиясының әзірлемесін жазыңдар.

     II топқа тапсырма:

«Аралдаға мерекелер» әзірлемесін дайындап, жазу

    III топқа тапсырма:

«Аралдағы еңбек» әзірлемесіндайындап, жазу.

(Әр топта ватман парағы, маркерлер, 10 минут уақыт беріледі, сосын жоба қорғалады.)

Басқа адамдармен қарым қатынас ұстанымдарымен танысу, олардың пікірін есепке алу.

    «Аралдықтар кеңесі»

      Сұрақтар:

-         Сіздің аралда тамақ қалай бөлінеді? (тең бе әлде еңбегіне қарай ма?)

-         Сіздің аралда адам өз бетімен, ешкімге бағынбай, ешкімді тыңдамай өмір сүруге құқылы ма?

-         Аралда маңызы шешімдерді кім қабылдайды?

-         Көсем?

-         Сыйлы адамдар тобы?

-         Барлық тұрғындар?

Қорытынды жасауға үйрету, болып жатқан жағдайларды талдауға үйрету.

   «Жақсы, жаман» жаттығуы

( Маған бүгін жақсы, өйткені ..., ал жаман өйтені...)

Өзіндік ашылу

Өзін-өзі тану

Өзіндік талдау